Info & FAQ

Graag heten wij u welkom op de carnavalswebshop van Feestwinkeldirect.nl.
We proberen onze klanten steeds de best mogelijke service te leveren tegen de voordeligste prijs. Onze feestartikelen / party items en carnavalskostuums worden altijd met de grootste zorg uitgekozen.
Natuurlijk kan u altijd met een vraag zitten, daarom volgen hieronder de meest gestelde vragen.

infoFAQ

♦ 1) Waarom kopen en niet huren?

Feestwinkeldirect.nl biedt producten aan aan de laagst mogelijke prijs, daarom wordt het voordeliger om te kopen in plaats van te huren. Er komt geen waarborg aan te pas -die altijd kan worden ingehouden- en u moet geen verplaatsing maken wat u tijd en geld oplevert. Bij verkoop bent u er ook zeker van dat u een kostuum in nieuwstaat ontvangt dat nog niet is gedragen.

♦ 2) Kan ik bestellen op de website en afhalen in een fysieke feestwinkel?

We zijn een online webwinkel. Het is alleen mogelijk om af te halen in een DPD postpunt of een thuislevering te laten doen.

♦ 3) "Product X" is niet meer in voorraad?

Helaas is dit artikel dan uitverkocht, u kunt steeds contact met ons opnemen om te kijken of wij u niet op een andere manier kunnen verder helpen.

♦ 4) Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Alle pakketten van Feestwinkeldirect.nl worden verzonden met DPD, voor meer info,
klik hier

♦ 5) Ik heb mijn bestelling morgen al nodig, wat nu?

Wij kunnen helaas niet garanderen dat uw bestelde pakket de dag nadien al toekomt. Indien u voor 13u bestelt verzenden wij uw pakket wel nog de dag zelf(bij 100 % stock). Normale levering is dan binnen de 24u. DPD garandeert dat 99 % van de verstuurde pakketten de dag nadien geleverd worden aan huis of in het DPD postpunt.

♦ 6) Ik wil graag een artikel retourneren.

Voor meer informatie over het retourneren van artikelen, klik hier

♦ 7) Heeft Feestwinkeldirect.nl een fysieke winkel?

Feestwinkeldirect.nl is een online webshop voor feestartikelen en carnavalsartikelen. We verkopen niet via fysieke verkoopskanalen.

♦ 8) Komt "Product X" terug op voorraad?

Welke producten opnieuw in voorraad zullen komen is moeilijk op voorhand te zeggen,
u kan wel altijd contact met ons opnemen. Klik hier voor ons contactformulier

♦ 9) Ik weet niet welke maat ik moet kiezen?

Voor vragen in verband met maten kunt u steeds contacteren.
Wij proberen u zo goed mogelijk verder te helpen.
U kan ons natuurlijk ook altijd een mailtje sturen. Klik hier voor ons contactformulier

♦ 10) Wat is one size?

Op sommige van onze carnavalskostuums / verkleedkostuums staat "one size", dit wilt zeggen dat dit kostuum past voor mensen met de meest courante maten.

♦ 11) Hoe gebruik ik lenzen, valse tanden, make-up,...?

Voor meer informatie kan u steeds terecht op ons contactformulier klik hier voor ons contactformulier

♦ 12) Ik zoek "Product X" maar er wordt niets gevonden?

Als u iets zoekt op onze webshop en niets vindt, kan u altijd nog enkele verwante woorden of synoniemen proberen. De kans is dan groot dat u wel resultaten vindt.